luni, 18 octombrie 2021

 O EREZIE AUTUMNALĂ SAU NU CĂLCAȚI TOAMNA PE ARIPI

V-am zis Nu mai călcaţi toamna pe

bătătură Fiţi civilizaţi şi nu mai brus

caţi frunzele nebunilor Sunteţi poeţi

sau ce mama dracului Parcă n-aţi 

mai văzut toamna niciodată Este 

pentru toată lumea Şi stocu-i nelimi

tat Erezia melancoliei nu se opreşte

la cuvinte Şi-atunci cum să taci des

pre toamnă Păi aşa cu toată fiinţa

lucrul şi fenomenul care eşti Şi mai

ales în genunchi ca o frunză În zbor

 

Costel Zăgan, EREZII DE-O CLIPĂ II

 


Mariana Matu, Mihaela Rautu şi alţi 9
2 distribuiri
Îmi place
Comentează
Distribuie

0 comentarii

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu

    EREZIA SUPRAOMULUI CONTEMPORAN

    Cu cât mă uit mai adânc în cer cu atât se uită cerul mai adânc în mine eu îmi amintesc de pildă de Nietzsche însă Nietzsche nu-și amintește ...