duminică, 7 martie 2021

ISTERIADA

 Costel Zăgan

21.04.2017

Isteriada

Istorie și patologie socială români de consum

și români de excepție Nenea Iancu și Lord Byron

Deșertul roz versus Declarația Drepturilor Omului

De-a pururi între tăvălugul bășcăliei naționale

și

Imponderabilitatea Mioriței

Ei bine tăcerea ne doare mai ceva ca o rană

În poziție de drepți toată lumea așteaptă

să răsară soarele pe undeva Însă pentru prima

dată în istoria condiției umane

soarele ezită Oare o fi uitat pe unde să perforeze

voalul nopții ONU a rămas un nume și atât În o

grada personală fiecare taie capra vecinului a

vând noaptea familială dată la maximum În piața

națiunilor foamea cântă internaționala la țambal

Și tu mă întrebi dacă îmi pasă

Domnule nu-mi pasă

Sursa foto: 4.bp.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EREZIA SUPRAOMULUI CONTEMPORAN

Cu cât mă uit mai adânc în cer cu atât se uită cerul mai adânc în mine eu îmi amintesc de pildă de Nietzsche însă Nietzsche nu-și amintește ...